1 Haziran 2008 Pazar

RUHLARIN AŞKI


Ben seninle yaşadığımı hatırladım…

Yıllardır dua ettiğim, hayal ettiğim ve keşke dediğim her şeyi sende buldum. Sıcak bir bakış, samimi bir sesti beni mutlu eden, başka bir şey istememiştim senden…

Geçmişimdeki pişmanlıklardan, geleceğimdeki kaygılardan sen azad ettin beni.Sadece seninle geçirdiğim anlarda her şeyi unutuyordum ve sadece seninle geçirdiğim anlarda yaşadığımı hatırlıyordum.Sen bana mutlu olmayı öğrettin,sen bana değerli olduğumu hissettirdin.Teşekkür ederim.

Ben kendimi sevmeye, sevilmeye layık görmezken senin kadar iyi birisini sevmeye hakkım yoktu belkide..Yine de görmüştüm bir kere seni,vermiştim bir kere ellerine kalbimi.Artık o senindi.Ben de çok geç fark ettim seni sevdiğimi.Çünkü etrafıma ördüğüm duvarlar o kadar kalındı ki, kalbimi hapsettiğim yer o kadar derindeydi ki ve duygularımı kontrol edebileceğime o kadar inanmıştım ki,kalbimi bu kadar kolay teslim edebileceğimi hiç düşünmemiştim.Bu rüyadan uyandığımda, anladım ki kalbim artık senindi.Özgürlüğüne kavuşan bir kuş gibi uçmuştu yerinden ve biliyorum ki dönmeyecek göç ettiği yerden..

Gözlerin gözlerime, ellerin ellerime değmeden sevdim seni , sen beni sev(e)mesende..Ben sana adım adım yaklaşmıştım, sen bana gelmeye niyet et(e)mesende..Gururumu senin için hiçe saymış,benliğimden vazgeçmiştim,senin gözlerinde küçüldüğümü bile bile…

Ve sonra…

Sonra sonbaharın geldiğini anlamayan çiçekler gibi son bir kez denedim çiçek açmayı,ama olmadı,sonbahar gelmişti ve ardından gelecek uzun bir kışın habercisiydi..

Artık seni çok iyi anlıyorum inan. Bana saatlerce anlatmak için uğraştığın haldeyim;ümitsizim,çaresizim,kendimden vazgeçmiş bir haldeyim ve en kötüsü de sensizim…

Ben seninle gülmeyi hayal ederken sen, senden uzakta gülmemi istedin, bu yüreğimi sonsuz bir mutsuzluğa terk ettin; biliyorum ki ben seninle gülebilirdim. Yanında olmama izin verseydin,içinde sakladığın sevgiden bir damla serpseydin kalbime,o sevgini paylaşsaydın benimle,inanıyorum ki çok mutlu olurduk ikimiz de…

Şimdi…

Şimdi ben duvarlarımı yıktım, firar etti kalbim ama yine de sana ulaşamadım, tükendim.Artık geceler benimle,gözyaşlarım benimle,sevgin benimle.Ben seni son nefesime kadar beklemeye razıyken yine de duyarsan beni başka biriyle bil ki; o kişi yanımda ama dualarım ve kalbim seninle…

1 yorum:

gönül salıncağı dedi ki...

Bu yazıya aşk sınavı yaşayan bir gönül yorum yazmış teşekkür ediyorum yazarın adına yorumu için teşekkür ediyorum ve özel bulduğum için affına sığınarak bu yorumunu yayınlamıyorum.
Suretlerden geçmeye çalışan tüm değerli ruhların vuslata ermesini niyaz ederim...